pátek 12. září 2014

Moje první...premiérová...

taška. Už týden nad ní přemýšlím. Mám ráda sportovní, a hlavně praktické věci. Podpatky u mě nehledejte. Sportovní kabelko-tašky mám dvě, ale jsou MALÉ. Vleze do nich max. peněženka, mobil a doklady od auta. Občas toho nosívám mnohem víc...a často se mi nedostává ruk (uznejte, mám 3 děti a když chce jít každé se mnou za ruku...:), někde musím nést i nákup, případně věci na vyprání ze školky atd. atd. )


...z jedné strany proužek, z druhé...
...kytary.
Sebevědomí mi u první tašky rozhodně nechybělo, tak jsem se rozhodla, že bude na zip...

Uvnitř má 2 kapsičky - na mobil a třeba klíče...
Mám z ní radost. Určitě by se našly nějaké nedostatky, ale ty jsou vidět při pečlivém zkoumání a vím o nich (zatím) jen já. Na ulici to snad nikdo zkoumat nebude:-D

















Žádné komentáře:

Okomentovat