úterý 4. listopadu 2014

Kovářova kobyla...

...už nechodí bosa:) Dlouho jsem se odhodlávala, než střihnu na tričko pro sebe, ale nakonec jsem odvahu i trochu času posbírala a střihla na dvě trička...










Obě trička jsou z bambusového pružného úpletu, dlouho jsem přemýšlela, jak vyřešit lemování, protože u jednoho trička, které už jsem z bambusu šila, se mi tímto úpletem špatně lemoval krční výstřih - proužek se strašně kroutil, špatně se přišíval a coverlock mi přeskakoval stehy...

 Červený bambus v kombinaci s Lille úpletem...původně jsem ho měla koupeno tolik, že by vyšlo na tričko pro mamku, pak jsem střihla lemy a na tričko už nevyjde...(promiň, mami), ale vymyslím to jinak:)
S výsledkem jsem více než spokojená, tričko pěkně sedí a díky své délce je super vhodné na zimu, nevyhrnuje se a pěkně kryje záda:)

...pro tyto Lille puntíky mám doslova slabost, velice pečlivě zvažuji, na co látka padne, už se nedá sehnat, ale ještě jí tu kousek mám:)






Žádné komentáře:

Okomentovat