sobota 6. prosince 2014

Adventní kalendář

aneb...komu není rady......
Ve středu jsem se rozhodla, že udělám dětem domácí adventní kalendář, vyhrála pytlíčková verze, nakoupila jsem látky v místních galanterkách, protože objednat z internetu už bych nestihla... S pytlíčkama jsem si "dala", jsou vypodšívkované, takže docela piplačka, chvíli jsem myslela, že to ani nestihnu, ale nakonec se povedlo.





Kalendář je "český" - nezačíná 1.12., ale jelikož ho samozřejmě donesl Mikuláš, začíná až 5.12. Na každém pytlíčku je dřevěná kulička s číslem, jsou seřazeny chronologicky a v každém pytlíčku je nějaká drobná dobrůtka....

Dětem se líbí a kluci dokonce říkali, že je to lepší, než čokoládový adventní kalendář, který se prodává v obchodě:) Největším překvapením pro mě bylo, že opravdu věří, že je donesl Mikuláš, i když mě tady 3 odpoledne viděli za šicím strojem s vánočníma látkama:)



1 komentář: