pondělí 29. prosince 2014

Ježíškova překvapení

I já jsem se letos pustila do hand-made dárků, i když muž protestoval, že mně zná jen za strojem... Skoro všechno jsem šila na poslední chvíli...něco vlastní vinou, něco vinou okolností, ale vše jsem nakonec stihla:)
Tričko, které jsem šila pro bráchu...tak ho zaujala dětská verze, že si přál dospěláckou...jen teda nemá ty příšerky našité na rukávech. Pánské tričko pro mě byla dost výzva...manžel zatím po žádném tričku nezatoužil a neměla jsem moc podle čeho šít...rozstříhala jsem jedno mužovo staré tričko, ale i tak jsem musela upravovat, protože brácha nosí menší velikost a dost těžko se mi odhadovala velikost, jelikož on nosí všechno dost "na tělo", ...nakonec jsem se ale docela trefila, jen v průramcích příště trošku přidám.


Tady ještě jedna radost pro bráchu, druhé tričko pro jeho přítelkyni, látku si vybrali sami, jelikož "naše teta" má příjmení společné s ovečkami, proto tedy i příznačný výběr látky...dámské tričko mi dalo zabrat podstatně méně :)

Aby tetě nebylo líto, že brácha dostal trička dvě, zrealizovala jsem konečně svůj nápad, který nosím v hlavě už od prázdnin...původně ho měla dostat na svátek, ale nějak jsem to nezvládla, tak spatřilo světlo světa až nyní...
Výběr obrázků není náhodný - mají doma 2 kočky a psa, tričko - myslím - udělalo radost:)





Další tričko - tentokrát pro moji mamku, stejné už jsem šila pro sebe, dlouho jsem přemýšlela, jaké jí ušiju, nakonec vyhrálo toto, přecejen si mamka nepotrpí na výrazné a extravagantní vzory, toto jí sluší:)

 A jeden z posledních vlastnoručních dárků je obal na tablet...zadání/tip jsem dostala od mamky pár dní před Štědrým den...obal není úplně dokonalý, ušitý z černého zimního softshellu, uvnitř flís a v oblasti "těla" je ještě jedna vrstvička slabého vatelínu, kulaté rohy nejsou výstavní, ale už jsem neměla sílu to přešívat, původně byly rohy hranaté, ale nějak divně pak trčely, tak jsem to vypárala a ušila takto...nicméně spokojenost byla taky, taťka si na ochranu drobné elektroniky docela potrpí, proto možná trošku předimenzované vycpání:)




To je skoro vše...ještě jsem ušila babičkám prababičkám sešívané pytlíky (jen v jiné kombinaci barev a látek) do kterých jsem dala dárky.

Žádné komentáře:

Okomentovat