úterý 30. prosince 2014

Prostě trička...

Ne, že bych toho šití za poslední dny a týdny měla málo, ale tak nějak jsem chtěla ušít něco jen tak...


Děti dostaly pod stromeček každý jen jedno šité tričko...ale látek tady mám hromady, a jelikož Ježíšek naložil poukázku na unuodesign, tak je třeba udělat trošku místečka:)

Když jsem tyto látky objednávala, byly - tuším - jen "do počtu"...když jsem je teď vytáhla, ani jsem nevěděla, jestli se mi líbí, ale když už jsem je doma měla, tak jsem s nima chtěla něco vymyslet...






Nakonec jsem se rozhodla pro trošku rostoucí střih - díky zakončení na koncích rukávů - jsem mohla rukávy střihnout trošku delší a pěkně drží i bez ohrnování, takže trička vydrží určitě i na příští zimu.

Trička záměně šiju delší, nesnáším holá záda u sebe, natožpak u dětí, tričko je v pase mírně projmuté, hodí se tak i k leginkám...





Druhé tričko je v kombinaci se zelenou, obě mě ve výsledku mile překvapily...









Žádné komentáře:

Okomentovat