pátek 8. května 2015

Monster projekt

Tak jsem si zase jednou na sebe upletla bič.......
Bundičky jsem nějakou dobu "nosila v hlavě", pak do šlo i na realizaci...teď už v nich děti dobře měsíc chodí, jen jsem se nedostala k přidání.

Softshellová klasika, střih "obyčejný" s raglánovými rukávy. Přemýšlela jsem nad barevnou kombinací a zvolením aplikací s ohledem na nejstaršího...ten už půjde do školy, tak jsem chtěla, aby mi bundu v září "nehodil" na hlavu, že v dětské chodit nebude...zase jsem ale chtěla, aby ji měli všichni "tématicky" stejnou, nakonec vyhrály příšerky...nechala jsem se inspirovat látkou od Michas:


Příšerky jsou ze softshellu a očička a tlamky mají podžehlené reflexní fólií :)







6 komentářů:

  1. Krásné bundičky a fantastické aplikace, nechtělo se mi věřit, že jsou ručně dělané:-) Můžu se zeptat na osvědčený střih na takové bundičky? Zuz.

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi, střih je podle Ottobre z jedné facebookové skupinky, v případě zájmu můžu poslat na mail :), M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám některé Ottobre doma, nevíš, z kterého čísla? Z.

      Vymazat
    2. tak to bohužel netuším (nemá to tam napsané), M.

      Vymazat