pátek 8. května 2015

Sama doma

To jsem tak jednou byla zase po dlouhé době sama doma...bez dětí...bez muže.....all day long! Luxus, který se mi moc často nedostává...a tak jsem šila.....
A co že jsem to tedy vlastně stihla?

Autíčková trička pro kluky...z látky byli nadšení...ke shlédnutí v samostatném příspěvku zde.

Tričko pro mamku z nového Lille úpletu "Frida", na stránkách Lille byla barva více tyrkysová, tak jsem měla obavu, zda se nakonec mamce bude líbit (nic v takové barvě nemá), ale nakonec byla spokojená...





Látek na trička pro sebe tu už mám nasyslených taky mraky, takže jedno tričko pro mně...

 Přední strana "sloní", zadní černá...



















No a aby dcerce nebylo líto, tak ještě jedno rychlotričko s chobotničkama - přední strana chobotničky, zadní růžová...

Žádné komentáře:

Okomentovat