středa 9. července 2014

Nejrychlejší tričko-tunika

Tak toto je snad nejrychleji ušité tričko, ne tedy ve smyslu trhání časových rekordů, ale ve smyslu prodlevy mezi obdržením materiálu a ušití "něčeho".
Původně jsem tuto látku vůbec objednávat nechtěla, ale náhoda tomu chtěla...v rámci hromadné objednávky na Unuodesign, jsem si objednala úplet kočičky na kočičkách, který bohužel nedorazil, tak jsem si místo něj vybrala jiný - tento...pravda motivů, které bych doma ještě nasyslené neměla, už tam moc nebylo:)
 


V pondělí balík dorazil a v úterý už bylo ušito...střih je velmi jednoduchý, ale docela efektní, vycházela jsem s klasického trička, jen jsem udělala přinechané rukávy (nemám na léto pro Z. ráda ramínka, hrozí to hned spálenými rameny), ušito jsem měla za odpoledne a to jsem ještě stihla plno jiných věcí...
Jako tričko Z. bude asi ještě dlouhé...látka ale není vysrážená, tak uvidíme, o kolik se srazí, každopádně letos jako tunička, příští rok jako tričko...ideální (zkoušela jsem 4-letému synovi a sedí mu ještě taky).





Žádné komentáře:

Okomentovat