středa 9. července 2014

Double "mum & me"


Trička z fialového bambusu, původně jsem látku kupovala na trička pro sebe a pro mamku, jelikož jsem šila tričko pouze s malým přinechaným rukávkem, tak byla spotřeba o maličko nižší, navíc bambus se prodává v extra šířce 170 cm, tak zbylo ještě i na tričko pro Z.
Zde tedy trička "double mum&me", aneb tričko pro mne, moji mamku a moji dceru:)


přemýšlela jsem, zda něčím trička ozdobit, Z. má málo jednobarevných triček a k některým např. kalhotám se už barevné nehodí, ale nakonec jsem vyhodnotila, že decentní ozdůbka by neškodila, tentokrát vyhrály kočičky...
u dospěláckých věcí je volba vhodné ozdůbky vždy o něco těžší (alespoň pro mně)...pěkných nažehlovaček je spousta, ale většina se hodí spíše pro děti, nechtěla jsem, aby trička vypadala až příliš infantilně, ale myslím, že se nakonec povedlo...
a ještě tričko "jen tak", ještě bez kytičky...


Žádné komentáře:

Okomentovat