středa 9. července 2014

"Šicí dovolená"


Poslední červnový týden jsme strávili na chalupě, zvažovala jsem, zda s sebou vzít i šití (sbalit to, aby mi náhodou něco nechybělo je snad horší, než sbalit naše 3 děti:) ), nakone jsem si ale řekla, že když to nevezmu, tak tam určitě prostoru, kdy by se dalo šít bude spousta a já toho budu litovat...
První asi 3 dny to vypadalo docela beznadějně a já jsem naopak začala litovat, že jsem to všechno tahala s sebou...nakonec ale na šití přece jen došlo a byla jsem až překvapená, kolik jsem toho stihla:)



1. kotvičkové kraťasy z látky od Melluzínky, tento vzor mně zaujal na první pohled a hned jsem věděla, co z toho bude...
v pase - klasika - do nápletu, koneckonců, trošku jsem si naběhla, protože kluci už nic s knoflíkama nosit nechtějí...

2. riflové kraťásky pro Z., má spoustu barevných triček, ke kterým nemá kraťasy, resp. i by měla, ale jelikož nosí látkové plínky, tak mi přijde, že ve všem je strašně narvaná...a musí jí to být nepohodlné...riflovinu jsem kupovala už dávno na batani se zámyslem ušít rifle, došlo na ni skoro po roce...





3. když už jsem měla s sebou riflovinu, tak jsem střihla i na dlouhé rifle, měla jsem strach, že doma šité rifle budou vypadat málo jako rifle:), ale nakonec jsem spokojená:)



 


4. stihla jsem ještě softshellky pro Marušku, doma jsem ještě dožehlila kytičky - růžové a reflexní
 

5. ...a nakonec softshellky pro Štěpánka (foto časem)





Žádné komentáře:

Okomentovat