úterý 2. září 2014

Trička

Trička, tak napůl k svátku pro Z. :), tři šitá o prázdninách, jeden "kostlivec", u kterého hrozilo, že než ho došiju, bude Z. malé...

Onen zmiňovaný "kostlivec" je puntíkované tričko, které jsem rozešila už dávno, nějak se mi nepovedlo, resp. nelíbilo lemování výstřihu, proužek jsem málo natahovala, tak mi připadal výstřih takový vytahaný, navíc úplet, který jsem zvolila (nejvhodnější, který jsem v té době měla) byl křiklavě růžový a na můj vkus až moc "razil". Nakonec jsem lemování vypárala a přešila, s výsledkem jsem tedy mnohem spokojenější:)
 Další tričko, které jsem mimochodem střihla až nějak moc velké je tyrkysové s kočičkama, v kombinace pouze kytičkové na rukávech. Tričko jsem šila už ke konci letní sezóny, střihla jsem tedy záměrně větší (i když nezáměrně až o tolik větší), aby vydrželo i příští rok, protože letos už jej Z. asi moc nevynosí.
Předposlední je jablíčkovo-hruškové tyrkysové tričko, úplet, nad kterým jsem váhala, ale nakonec jsem jej v rámci hromadné objednávky taky půl metru vzala:)
No a poslední tričko, pro tu naši "opičku", žluté s opičkama, o kterém snad bude ještě řeč v některém z dalších příspěvků...Nicméně této látky mi tady ještě na jedno tričko zbylo, uvažuju tedy o "zimní variantě" - s vrstveným dlouhým rukávem.

2 komentáře:

  1. Krásná trička. Také tu mám jednoho nováčka kostlivce s nepodařeným výstřihem. Zatím ve stavu odpárání. A jsem zvědavá, kdy se dočká dokonalé náhrady :)

    OdpovědětVymazat