úterý 2. září 2014

Zvířátková...

Látka, kterou jsem poprvé zahlédla už dávněji na stránkách domu látek, nic jiného mě tam tehdy nezaujalo, tak jsem ji oželela... Pak jsem ji ale objevila i na unuodesignu a bylo rozhodnuto... Kluci mají sice triček na rozdávání, ale prostě jsem neodolala...


Trička jsem šila - jako vždy - dvě... Většinou jsem šila stejná (i stejně velká), tak nebylo nutné až tak rozlišovat, kterému synovi které tričko patří. Tentokrát jsem si ale řekla, že trička ušiju tak, aby bylo na první pohled poznat, které komu patří... U těch stejných jsem řešila tak, že jsem všívala cedulku s logem u jednoho trička na pravou stranu a u druhého na levou (jeden syn je totiž pravák, druhý levák:) )
Jedno tričko tedy v kombinaci s tyrkysovou...
...druhé se zelenou
Překvapilo mě, že jak tyrkysový, tak zelený úplet barevně naprosto přesně odpovídají barvě zvířátek na tričku...což mě samozřejmě vééélmi potěšilo:)

1 komentář: